نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

شجاعی:باید آستانه صبرمان را بالا ببریم|محمودی‌ها و نادی‌ها سرمایه‌های این ورزش هستند

  • کد خبر: ۸۲۴۶۹
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
  • ۱
شجاعی:باید آستانه صبرمان را بالا ببریم|محمودی‌ها و نادی‌ها سرمایه‌های این ورزش هستند
بازیکن سابق تیم ملی والیبال معتقد است چشم نوجوانان به عملکرد بزرگتر‌ها و اسطوره هایشان است و همه در قبال عملکرد آنان در آینده مسئولند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مصطفی شجاعی بازیکن سابق تیم ملی والیبال درباره حواشی که این روز‌ها در بین والیبالی‌ها به وجود آمده، می‌گوید: زمانی نه چندان دور رشته‌های والیبال و بسکتبال به لحاظ فرهنگی به ورزش دانشگاهی معروف بودند، اما امروزه و بخصوص در کشور ما تحت تاثیر مادیات با آن خصیصه فاصله گرفته و تاحدودی دچار افت شده است. به جان هم افتادن خانواده بزرگ والیبال چیزی جز شکست و پسرفت این رشته ورزشی در پی نخواهد داشت.
او در ادامه می‌گوید: همه از رئیس فدراسیون و ارکان مختلف باید در اظهار نظرهایمان انصاف و حرمت و آداب گفتگو را رعایت کرده و با عدم بکار گیری الفاظ ناخوشایند، محترمانه یکدیگر را نقد و یا تایید کنیم. اگر انتقادی بر فدراسیون، مربیان، بازیکنان و دیگران است می‌توان به گونه‌ای مطرح نمود که اولا حاوی پیام واضح نقد آن هم کارشناسانه و منصفانه بوده و ثانیا شخص یا سازمان انتقاد شونده مورد بی حرمتی قرار نگیرد و نهایتا فضا برای حرج و مرج مهیا نشود.
شجاعی درباره نام‌هایی که این روز‌ها در حاشیه‌ها شنیده می‌شود هم می‌گوید: تیم‌های ملی، مربیان و بازیکنان، عطایی ها، محمودی ها، نادی‌ها و دیگران همه در یک مجموعه اند و سرمایه‌های گرانبهای این ورزش هستند که همه جان و جوانی خود را در این مسیر حراج کردند حالا یکی کمتر و دیگری بیشتر و نباید هیچ منتی در راه این عشق بر دیگران تحمیل کنیم. هرکس به اندازه خود در پیشبرد و پیشرفت این رشته نقش داشته و حضورش لازم و ضروری بوده است.
او در ادامه می‌گوید: باید آستانه صبرمان را بالاتر ببریم تا با کوچکترین انتقادی چه بجا و چه نابجا پریشان خاطر نشویم. دراین میان از بزرگتر‌ها و باتجربه‌ها انتظار بیشتری می‌رود که با حوصله و سعه صدر فضا را به گونه‌ای مدیریت کنند که ورزش والیبال دچار آسیب نشود.
شجاعی در پایان می‌گوید: چشم نوجوانان به عملکرد بزرگتر‌ها و اسطوره هایشان است و همه ما در قبال عملکرد آنان در آینده مسئولیم. مربیان باید آینه شفافی برای آنان باشیم. این جایگاه برای شما خوبان ارزان به دست نیامده، پس قدرآنرا بدانید و دوستی‌ها و لحظات قشنگ باهم بودن را به سادگی فراموش نکنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
جناب شجاعی
پس از حمله رئیس فدراسیون و متهم کردن ستارگان سابق والیبال به ریاست طلبی به یکباره افرادی که تا دیروز به ظاهر منتقد بودند مانند مظفری ، نادی ، شیرکوند همیشه محروم و پیشیمان به شکل بیسابقه ، غیرعادی و هماهنگ به جناب محمودی بی حرمتی کردند تا بیش از پیش مشخص شود که چرا فدراسیون برای پیشکسوتان تره هم خورد نمیکند چراکه انسجام ندارند و خطری برای او محسوب نمیشوند ، لطفاً یکبار دیگر مصاحبه شیرکوند را با خبرگزاری میزان بخوانید تا پی ببرید دقیقا حرفهایی که به او دیکته و از او خواسته بودند عنوان میکرد ! مشکلات باشگاه والیبال ورامین چه ربطی به جناب محمودی دارد !؟ کجا آقای محمودی گفته : من نماینده جامعه والیبال هستم . وقتی به او مسئولیت نمیدهند کجا باید توانایی خودش را نشان بدهد ....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->